Wednesday, September 21, 2011

Teringat Zaman Dulu2.....

tadi aku melayan anak saudara aku sambil tengok cerita upin & ipin, episod nie aku dah tengok..cerita tentang cita2....tibe2 aku teringat aku masa sekolah tadika dulu..cikgu ade tanye, nak jadi ape bile besar nanti...aku nie punye la pikir dan pikir.....aku dah boleh bayang nie cita2 aku, tapi nak terluahkan oleh kata2, tak terluah pulak...maklumlah kecik2...tak pandai berkata2 lagi....then bile turn aku, aku bangun.....

aku : saya....sayaaa...er.....nak keja kilang cikgu! (sebenarnye aku tak tau keje yang aku suke tuh nama ape....kecik2 biase lah hahah)
cikgu : hah, keje kilang....?
aku : yea cikgu! (penuh yakin)

lepas tu aku duduk, buat muka slumber jer.....

bila dah besar sikit baru aku tau...rupe2nye cita2 aku, aku nak keja kat pejabat aka opis...hahahahhaha

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...