Tuesday, September 20, 2011

tak sanggup nak tengok...huhu

sebenarnye aku nie, tonton la jugak cerita indon nie...macam cinta melody, kawin masal, dan macam2 lagi la...tapi hingga akhir waktu aku tak tengok pulak...sebab aku tengok kasih alia (hari nie episod last!) hehe... tapi selalunye, sebelum aku tengok sesuatu cerita la kan, aku akan cari dulu kat internet, berape episod cerita tu...so, hingga akhir waktu kan dah nak habis, nak digantikan dengan Nada Cinta (wah2...randy berlakon!!!) ok, ter excited la jugak nak tengok...sebab randy ada nyanyi dalam cerita nie, maklumlah...musikal kan....so aku search la kat internet, berapa episod ceritu tu...... pergh...tersedak aku....244 episod seyhhhh....glurp glurp....o.O''tak caye..?? ce tengok nie...

baru angan2 nak tengok la...tapi bile dah terbanyak pulak episod dia.....tetttttttt...aku tak nak tengok...hahah...seriously...aku kira2 almost setahun jugak baru cerita tu nak habis...sampai raya tahun depan seyh....warghhhh....

so, tengok je la cerita melayu (yang episod sikit2 jer) dan cerita korea (confirm sikit episodnye..hee) dan kepada yang nak menonton jugak...sile2.... nie poster nye..
ala2 high school musical gituuuu....kelassssss...hahah

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...