Sunday, September 18, 2011

betul ke nie..??

dah tengok ke belum iphone5..?? ada la satu video nie, tak tau nak caya ke tak..tapi kalau betol...aku akan semakin kagum dengan teknologi zaman kini..! perghhh....lawa siottt..ce tngk ce tngk




ok dah tengok....kagum takk..?? laser keyboard, holograpic display, walawehhhh..boleh juling mata melihatnya.....! tiba-tiba teringin nak pakai iphone....kan..kan...kan... tapi persoalannye sekarang ialah :

persoalan pertama

adakah bateri akan tahan lama..? atau hanya 20 minit?

persoalan kedua

adakah aku mampu menjaga iphone nie..?? maklumlah, probability careless aku agak meningkat sejak akhir2 nie, mana nak tau kalau2 terpatah dua sebab terduduk ke, terjatuh ke..dah la nipissssss......huhu

persoalan terakhir!
(persoalan yang paling terhebat diantara segala persoalan)

mampu ke aku nak beli..??? hak3... ok, kalau aku berjaya menjawab persoalan terakhir nie, barulah aku layak menjawab persoalan yg pertama dan yang kedua tadi...hak2...

renung2kan...! =)

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...