Friday, July 8, 2011

Bruno Mars Malaysiaaa!!!

hari2 yang mendung....terasa lapar pula...cewah...ayat tak boleh blah nie...hahah....macam nie...tadi aku pergi pasar malam...berdekatan rumah ja...pasar malam yang kecik tp cukup untuk menghabiskan duit aku.....eh tak, pembetulan2 bukan duit aku...oleh sebab hari nie mak aku pon pergi jugak, so duit aku tak habis,duit mak aku yang habis...hak2...

banyak jugak la makanan yang aku beli...heee....punye pusing and pusing satu pasar malam....tiba2!!! aku dahaga, nak minum...aku pergi la kat gerai yg berdekatan...mula2 aku tak perasan lagi..lepas aku tengok muka budak yang jual air tu.... perghhh... mcm BRUNO
MARS.....!!!!! sumpah tak tipu....tergamam jugak aku tengok....mmg sebijik giler muka...cuma aku rasa dia nie sedikit pendek...hee~ patut la orang ramai beli air kat dia...mungkin sebab muka dia...hahaha.. hensem siot...!!! hee~~ minggu depan nak pergi lagi..hak3...klu boleh nak tangkap gmbr curik.... tadi tak sempat....hak2....


No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...