Monday, February 7, 2011

malas gila rini....


akibat daripada cuti seminggu ( Raya Cina ) hari ni malas gila nak bangun then g kelas... >,<''
dah la kna present! hadoiii.....



nasib baik jalan tak berapa jem....
bila dah sampai, halamak.....!!
ter awal la plak....
sorang pon tak datang lagi....
huhuh

then bila kawan2 dah datang...g plak bilik pensyarah nak ambk LCD....
kat dlm tuh, semua pensyarah cite sal jem je....haha

pastuh masuk la ke kelas and present....
dah habis.....

g kelas tax pulak....
satu mende pon tak paham.....hadoiii.... mcm mana nak jawab exam nie....huk3
rehat 2 jam....
ape lagi....
g pusat islam...... TIDO.....
sanggup x makan....hak3...
pastu g smbhyang Zohor......

2.15 p.m gerak g kelas usahawan....
yg peliknye, pensyarah smbang sal jdi suri rumah...
mmg x de kene mengene langsung dengan usahawan.....ahahaha...
kami pon layan je laa diaa.....tak layan crte die nnti...mengantok....
bile die dh terlalu melalot kat situ...
aku mule la main game dam bersama2 cik munirah....ahahhah....
aku kalah..!!! >,<''

then balik...uat keje tax, solat.....
pastu ahhaha.....


yang nie mmg x boleh blah....!
oleh sebab abang ipar aku bg kat aku crte anime SAILORMOON....aku layan crte tu smpai Maghrib......ahhahahahh.....
pastu stop untuk solat......

heeee~~~

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...