Wednesday, February 9, 2011

kotak beracun yang memang beracun!!

hari nie aku g kelas awal sangat3 sebab nak cop tempat untuk aku n kengkawan.....
gabung kelas, then kelas bukannya besor mane pon.....
haishhhh

~~kelas berterusan sampai petang (rehat 2 jam je)~~

then mase kelas audit, aku n group aku kene bagi kuiz kat kawan2 tentang bab yang kami present hari tuu....
soalan sebenarnye senang.....tp oleh sebab kene uat dalam english...terus jadi susah..!!
hampeh tol...
lepas habis uat kuiz,
group 5 lak present.....
so far, ok...
then kitaorg main game.....
KOTAK BERACUN
kami satu kelas ingat kotak beracun yang macam biasa, tp rupenye lain dari yang lain....!! hadoiiiii.....
mase tengah past kan kotak, lagu berhenti dimainkan n kawan aku yang kena.....
macam biasa dia ambk la kertas yang dalam kotak tu...
tp bukan soalan yang kuar, tp nme student.....
so, student yang nmenye disebutla yang kena ambk soalan pastu jawab.....

n bukan soalan je yang ade denda pon ade sekali...!! adeyhhhh
nasib la spe yang kene denda tuuu...

aku...??
haaa....nasib baik kne jwb soalan....
fuh...
selamat2

tapi, kebanyakkn budak lelaki yang kena denda...
antara dendanya....
ketuk ketampi 15 kali....
lompat katak..
berselawat ke atas Nabi

tak terkecuali, budak perempuan pon kena....
uat bunyi kuda selama 20 saat....

n yang paling kesian kawan aku kne denda yang pling dahsyat
die kena ckap kat budak lelaki yang terpilih...
"saye dah lame admire kat awak" pastu uat flying kiss....
ahhahhhha
satu dewan gelak besar..!!

pastu kelas tamat....
sambung minggu depan...
nasib baik aku dh kena tdi....
selamat2...!!
hahah

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...