Wednesday, February 2, 2011

kenangan..kenangan....

tetibe teringat time muda2 dulu..hak3....
time bulan puasa...mmg selalu budak2 akn main lepas bukak puasa......

kira2 6 tahun yang lalu..............................


time buka puasa...

aku : mak jap g nk kuar p men bunga api ( klu ckp nk main mercun kompom x bg) dgn kwn2....
mak : blik awai ckit....jgn p jauh2...
aku :ok!

bile dh kuar....
kawan 1 : nk men pe weyh.....
kawan 2 : kita men mecun la.....
aku : okeh je....hah...kta kcau org nak..??
kawan 1 & 2 : okokokokokkk.....

dgn jahatnya.....setiap budak yg lalu kat depan kami,,
pommm... smpai terjatuh budak tu dari basikal...! hak3...
begitulah seterusnya dan seterusnya.....

aku : weyh, dh r tuh...dh kol brpe nie....nnti mak aku blik terawih tngk aku x balik lagi mesti bising.....

so kmi pon pulang.....dalam perjalanan pulang, di satu selekoh.....
Astaga . >,<''
nmpk putih...! haishhh...... pucat muka2 tiga2 org....hahhah
dan bila dikaji dan disiasat, rupa2nya tu makcik depan umh bru blik dri terawih....

huh....terkejut2....tu la jht sngt....ada hati nk kenakan org.....
Tuhan balas cash kot.....

balik umh muka pucat...even yg kmi jmpa bukan En.H tp makcik yg baru balik dari terawih.....hak3

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...