Saturday, November 12, 2011

yes, aku mengaku....

Assalamualaikum.. =)

aku secara jujur sejujur jujurnya mengaku yang aku takut dengan badut...hik2..
tak tau kenapa, =.=

"hellooo...badut tu bukan nak makan kau..!"

memang tak makan aku tapi, warghhhhh, seram siot tengok muka, memang aku admit, ada certain2 orang suka tapi aku tak..!
kalau aku jumpe kat mana2, aku akan lari tak nampak tanah...

"wei, kau dah besar la nak takut ape...?????"

dah nak takut nak wat cmne wehhh!! huhuhu, bukan salah aku.....kakak aku pun takot lah...haha aku sure lah anak saudara aku yang mempunyai "vokal yang mantap" tu kalau jumpe mesti menangis teresak-esak..! terserlah vokal dia...

hampa tak takot ka weh..??????? grrrrrr


p/s : patung McD pon aku takot gak...tapi aku suke makan burger McD.... Burger McD AWESOME!!!!! ahhaha

4 comments:

Ordinary Girl :) said...

samelah kita :)

Hidayah Cocochanelia said...

samalah kita :)

Cik Nuyui said...

badut tu comel kot :p

_fatin_ said...

hidayah : haha...bagus2..ade geng...
cik nuyui : comel....? errr..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...