Tuesday, May 3, 2011

KPOP MALAYSIA....??? ERRRR

Ahad minggu lepas....tetibe aku ade terjumpe sesuatu yang agak meloyakan tekak aku......errrr.....
FIRST MALAYSIAN K-POP GROUP...!! hadoiii...asal nak tiru2 niee... hayakk.....dengar macam ok lagi...tapiii....... bila aku tengok gambar diorg..... mak aii.... mengucap panjang den.....huhuhuh

group nie nme 24 : 7......jom kite tengok gambar2 diorg....nak tengok..... korunk suke ke...nak tersentap ke or nak muntah darah......hak3.....





errr....no komen.....aku speechless kot tengok gambar nieee......hadoiii..... macam g jer......adeyhhhhh

nie ha lagi satu........nie ala2 wonder girls malaysia la......diorg cakap bkn aku...hahaa..... nama group nie..... gula-gula......



so........hehehe.....ape perasaan anda setelah lihat semua2 nie......hohohohohoh

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...