Monday, May 23, 2011

errrrrr...takot takot

semalam....aku dok dalam bilik sorang2...baik punya aku tengah tengok mentor......tetibe iklan......ok lagi....layan lah iklan tu.....dah la tv bukak punye la kuat.......

TIBE-TIBE.....!!!!

ada iklan movie karak........!!!! errr....maunye tak gelabah, aku dah la penakot...dok dalam bilik sorang2 pulak tu..huhuhuh..... time tu jugak lah remote tv nak main sembunyi2 dengan aku.....hahahaha.....punya la tekun mencari sambil menutup telinga....hak3.....bila iklan tu dah habis......baru aku jumpa....hayakkk... memang cari pasal betol la....

lepas tu, bile iklan je...aku akn tukar channel lain...untuk keselamatan.....hak2.....

ok..lepas tu terus tengok mentor.....aku rase la kan....dalam banyak2 peserta....iqa paling ada masa depan yg ceraaahhhh......sebab kan.....selalunye semua artis2 under KRU and ade kaitan dengan KRU mesti gempak punye laa....hahahahahhahaha....tol kan..? heeeeee~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~


btw....even aku nie penakot tp still nak tengok cerite nie....hahhaha.....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...