Tuesday, August 9, 2011

huhu..jeles2....hmmmm

tadi bukak facebook...saja la on9...lepas tu ada kawan komen ape tah kat group sek rendah aku...oleh sebab facebook aku sangat sunyi pada hari nie...so, aku pon pergi la tengok ape yang dibincangkan diorang.....oooo...ok..reunion...14.8 - kat Nan's Cafe pukul 7...nak berbuka puasa sekali kat situ...berfikir sejenak, nak pergi ke tak.....? heee~~

punya usya dan usya, wah kawan lama aku.....!! aku pon pandang2, tenung2, stalk facebook dia....perghhhhh.....belajar kat UK....glurppp glurppp...pengsan japp....huhuh...dulu2 masa kat sekolah agama (aku panggil sekolah arab) aku selalu main batu sembut (batu seremban) dengan dia, hahaha, tak sangka...wah...memamg rezeki dia kan, kagum3.... =)

tibe2 aku berangan nak belajar kat luar negara jugak....muahaahhaha....perasan kan....heee~~

p/s : jauh di sudut hati yang paling dalammmmm, aku jeles jugak...hak3....teehee

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...