Wednesday, April 27, 2011

malam di sebalik penyamaran



dah lama tak update blog...maklumlah nak periksa......tapi sekarang...hak3.....den dah merdekaaaa.....hohoho....boleh uat suka hati...cuti cuti cutiiiiii...........!!

so aku nak la update pasal malam dinner hari tu.....semua pakai dress cun cun.....lit lap lit lap..bling bling gituuu...dengan mask nya yg macam2 bentuk......aku..??? pakai seluar jeans je ponnn....mask warne putih.....tapi tak pakai sangat pon.....hohoho.....

and aku adalah orang yang paling awal sampai di hotel pearl view.......kitaorang uat dinner kat situ....ok la....makan sedap2 jugak.....diorang hias pon cantik2.....
and...benda gila yang aku buat..aku pakai heels....xpenah2 pakai heels....tetiba aku pakai....memang terkezut la kawan2 aku...hahhahah




kasut aku bukan but tu ek...yg sebelah tu...hahaha



No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...