Thursday, March 24, 2011

kelas malam yang sangat bosan

hari nie ade kelas malam...
kol 8:30 sampai pukul 10:30
org yang ulang alik mcm aku nie mmg bermasalah kalau ade kelas malam...
nak pegi dengan spe....

so, aku cuba pujuk mak untuk drive sendiri....
mak bagi....satu masalah dah selesai....

then, dalam perjalanan nak pegi.....
tersangat2lah ngokngek pabila ade orang yang jemurkan kain telekung pada waktu malam....
hampeh2...
terkejut aku dibuatnya...
dah la gelap kat situ....
mula la fikiran memikirkan benda2 yang menakutkan....
haishhhhh
agak lemah jantung disitu......

bile dah masuk kelas....tak de mende pon buat....
dengan mengantuk gilaaa.....
aku dok termenung jaa....
memikirkan cara untuk memberanikan diri masa nak balik nanti....hahaha

bila balik....seblum masok kampung...
aku call umah...
then ayah angkat....
aku : ayah, tin dah nak smpai umah nie...bukak pintu siap2 tin takot.....
ayah : ha, ok....

hahahahaha...penakut betul aku....

No comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...